7 Kasım 2009 Cumartesi

Do It Yourself...

Haftalardır aklımda olan bir paylaşım vardı ki ,paylaşmak henüz nasip oldu sizlerle...
 Takılara karşı acaip bir ilgim var ve   hobi olarak takı yapmayı ve yaptığım  takıları uydurduğum kıyafetlerle kullanmak benim için adeta bir zevk:)
 
  Bu aralar heryerde sıklıkla gördüğümüz ,üst üste zincirlerden oluşan kolyeleri yada bi kaç çeşit kolyeyi üstüste takarak oluşan kombinleri heryerde görmekteyiz.Üstüste takarak kendi kolyeni yarat aslında benim en çok hoşlandığım takı tiplerinden birisi.Altın rengi yada gümüş rengi malzemeler kullanılarak ,uygun renk kıyafetlerle çok güzel kombinler oluşturulabiliyor.
   Bende sizinle kendi yaptığım bir kaç bişeyi paylaşmak istiyorum.Haydi bakalım DO IT YOURSELF!:)


  •   Krem rengi elbisemle kombinlediğim kolyemin zincir ve siyah boncuktan oluşan kısmı hazırdı,o şekilde bir mağazadan almıştım fakat o şekilde çok sadeydi,bende bir kısa bir uzun iki sıra inci kolyeyle birleştirdim o kolyeyi ve böylece daha zengin bir görüntü oluştu,ben uzun  takmayı seviyorum ama iki kat olarak boynuma doladığımdada güzel gözükebilir.




                                                                                                                                   
  •     İkinci olaraktan tamamen kendi yapımım olan gümüş rengi farklı kalınlık ve modeldeki zincirleri uzunlu kısalı keserek(minik karga burnu kullanarak)ve karmaşık bi şekilde kat kat bunları kendi istediğim şekle göre birleştirerek yaptığım kolyeyi paylaşmak istiyorum.   Bu kolyeyi daha çok Gri,Siyah,Beyaz gibi tshirtlerimle kullanmayı tercih  ediyorum ve en çokta bu tshirtümün üstüne yakıştırıyorum.





  •   Ve son olarakta gümüş malzeme kullanarak yaptığım kolyeyi çok sevdiğim için,aynı modeli uygulayarak yine farklı büyüklük ve modeldeki altın  rengi zincirleri yine aynı teknikle birleştirerek uyguladığım kolyeyi paylaşmak istiyorum.   Bu kolyeyi bazen üstüne farklı uzun kolyelerlede kombinliyorum,bu resimde üzerine kotondan almış olduğum baykuşlu kolyeyi takarak kullandım.Altın rengi takıları daha çok krem rengi,kemik rengi,beyaz ve kahverengi gibi renklerin üstüne yakıştırmaktayım.





    

Hiç yorum yok: