10 Ocak 2010 Pazar

Clutch çanta



  Benim çanta merakımı bilmeyen kalmamıştır heralde çevremde:) Bayanların çoğu böledir aslında ayakkabı,çanta almaktan bıkmayız,ama sonra birde bakmışız onları koyacak yerimiz kalmamış :)

  Olsun genede bi çantaya vuruldukmu almadan olmuyor değilmi? Bende geçen ay Metrocity'deki FOREVER NEW mağazasında görüp aldığım çantayı göstermek istiyorum.O mağazadan elim boş çıkamıyorum zaten her bakımdan çok güzel şeyler var ama clutch modellerini ayrı bir beğeniyorum.

 Aldığım çanta sezon renklerinede uygun ve bir çok kıyafetimle uydurcağımı düşündüğüm için aldım ,birde ister zincirsiz haliyle gece kullanımı için,ister zincirli hali ile günlük kullanım için uygun :) kahverengi,krem,pudra pembe tonları ve bu tonlarla oluşturulmuş bir yılan derisi deseni düşünün! Düşünmesi zor biraz böyle değilmi ?:) ozaman hemen resimlerden buyrun bakın efendim :P




Hiç yorum yok: