20 Aralık 2009 Pazar

Apolet Tarzı omuz süsü -DIY

Bu aralar vatkaları ,omuzları süslemek nekadar moda hepimiz biliyoruz.Balmain tarzı yüksek omuzlu ceketler,vatkalar derken,annelerimizin  giydiği vatkalı omuzlar geri döndü.
  Şahsen ben geniş omuzlu bi insan olduğum için,vatkalara pekte sıcak gözle bakmayan ,hatta insanların omuzlarını acaip gösterdine inanan biriydim.Ta ki apolet tarzı süslenen vatkaları görene kadar:) zımbalar,taşlar pullar,zincirler ,Hepside tam benlik.
  Bende bu modadan yola çıkaraktan elimde bulunan peluş (Arkası kumaşla kaplı) bir parçayı  vatka  kesiminde keserek ,kenarlarınada şerit şeklinde satılan zımbaları dikerek böyle bir omuz süsü elde ettim kendimce :) Ben belli bi yere sabit olarak dikmeyi düşünmüyorum,altına bir iki çengelli iğne dikip tak çıkar şeklinde istediğim yerde kullanmayı düşünüyorum bu omuz süsünü ...
  
   Ee ne duruyoruz ozaman haydi kızlar dikişe :))

4 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

Güzel kızım enfes olmuş aramıza hoşgeldin sana mailden izah edicem şimdik

karamela dedi ki...

Teşekkür ederim eda ablacım =)

Adsız dedi ki...

merhaba ben de almak ve ceketlerimde kullanmak istiyorum.Nereden satın alabiliriz ?Teşekkürler

karamela dedi ki...

@ adsız: neyi almak istiyorsunuz? şerit şeklinde zımbaları ise bujiterilerin çoğunda satılıyor,hani boncuk,düğme falan satılan yerlerde,ben bakırköyde boncuk satan bi yerden almıştım.
Omuz süsünden bahsediyorsanız onu kendim için ben yapmıştım :) umarım yardımcı olmuşumdur,başka bi ayrıntı varsa maildenden ulaşabilirsiniz bana..