10 Ocak 2010 Pazar

Sephora "İNDİRİM"

   Dün Capacity deki Sephora'nın içindeki kalabalığı görmemek imkansızdı,Biraz daha yaklaşınca "BÜYÜK İNDİRİM" yazısını görünce bi anlam verdim tabii o kapıdan taşan kalabalığa:)
  Kozmetik merakıma yenik düşüp hemen girdim içeri tabiki,Sephora'nın kendi ismi altında ürettiği makyaj malzemelerinde inanılmaz indirim vardı,okadar komiktiki rakamlar :)





 Normal fiyatlarla kıyaslanınca, 3 milyona göz kalemi-dudak kalemi,5 milyona farlar, 8  milyona rujlar,10 milyona fondotenler,bronzlaştırıcı pudralar :) pek bişeye ihtiyacım olmamasına rağmen!

   



  Bir fuşya rengi ruj(kaç tane pembe rujum var sayamıyorum artık!:)), kırmızı rujla sürmek için kırmızı dudak kalemi arıyordum ama renkler sınırlıydı,bende her renk rujla sürerim diye dudak rengine yakın nude tonlarda bir dudak kalemi aldım.

  Bide ilgimi çeken bronz renk veren bir krem aldım,çok beyaz tenliyim,yüzüme fondoten 'in üstüne bronzlaştırıcı pudra falan sürdümde renk geliyor resmen :) o kremide nemlendiricimle karıştırıp,Renkli nemlendirici tarzında sürerim diye aldım.

   3 ürününde renginden ve sürümünden çok memnun kaldım,gerçekten güzelmiş,ilgilenenlerin dikkatine :)

ürünlerin resimleri ve renkleri :



Hiç yorum yok: